چهار شنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

نمايش آثار گنجينه خارجي موزه تا ‪ ۱۵‬مهرماه تمديد شد

تهران- بازديد از نمايشگاه آثار گنجينه خارجي موزه هنرهاي معاصرتهران با عنوان جلوه‌هايي از هنر معاصر جهان تا پايان روز ‪ ۱۵‬مهرماه تمديد شد. به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگي ايرنا از موزه هنرهاي معاصرتهران؟ آثار خارجي موجود در موزه، گزيده‌هايي از كليه سبك‌ها و شيوه‌هاي فراگير جهاني است كه دوره‌هاي مختلف هنر معاصر از ابتداي پيدايش مدرنيسم تا سال ‪ ۱۹۷۸‬را دربر مي‌گيرد كه نمايش اين آثار مي‌تواند ارتباط نزديك هنرمندان ايراني با آثار هنري هنرمندان معاصر جهان، كمك به ارتقاء آموزش سطح هنرمندان ايران، ترغيب پژوهشگران و هنرمندان ايران به تحقيق و پژوهش و تدوين كتب مرجع هنري، همترازي با هنر جهان و موزه‌هاي معتبر بين‌المللي ، تعامل با هنر جهاني و در اختيار داشتن گنجينه‌اي فاخر از آثار ارزشمند جهاني را دارا است.
در همين راستا نمايشگاه جلوه‌هايي از هنر معاصر جهان با آثاري از مجموعه خارجي گنجينه موزه هنرهاي معاصر تهران از روز ‪ ۱۷‬خردادماه ‪ ۸۹‬در گالري هاي موزه هنرهاي معاصرتهران افتتاح و به دليل استقبال و درخواست دانشجويان هنر و آغاز سال جديد تحصيلي و مدت زمان باقيمانده تا نمايشگاه پيشگامان هنر نوگراي ايران بازديد از اين نمايشگاه تا پايان روز ‪۱۵‬ مهرماه تمديد شد.
در اين نمايشگاه ‪ ۱۲۰‬اثر از آثار هنرمنداني همچون؟ كامي پيسارو ( نقاش فرانسوي)، پل گوگن ( نقاش، مجسمه ساز و چاپگر فرانسوي)، پابلو پيكاسو ( نقاش، مجسمه ساز، طراح، چاپگر و سفالگر اسپانيايي)، اومبرتو بوچوني ( نقاش، مجسمه ساز و نظريه پرداز ايتاليايي)، رنه مگريت (مجسمه ساز و نقاش بلژيكي)، آلبرتو جاكمتي(مجسمه ساز، نقاش و شاعر سوييسي)، واسيلي كاندينسكي ( نقاش، چاپگر، نويسنده و معلم روسي)، مارك روتكو( نقاش آمريكايي)، كلاوس اولدنبرگ ( نقاش و مجسمه ساز سوئدي)، ويكتور وازارلي ( نقاش، طراح و نويسنده مجارستاني)، سل لويت( حجم ساز آمريكايي)، شوساكو آراكاوا( هنرمند و معمار ژاپني)، پيتر استرايكن( هنرمند و متخصص رنگ هلندي) و... به همراه ‪ ۲۴‬پرتره به همراه بيوگرافي هنرمندان معاصر جهان به نمايش گذاشه شده است.
علاقه مندان براي بازديد از اين نمايشگاه مي‌توانند تا پايان روز ‪۱۵‬ مهرماه همه روزه به جز ايام تعطيل و جمعه‌ها از ساعت ‪ ۱۰‬صبح تا ‪۷‬ بعدازظهر به موزه هنرهاي معاصرتهران مراجعه كنند.
منبع: ایرنا


تاریخ خبر: 13890627
عید فطر مبارک
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی