سه شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

فراخوان اعزام هیئت به اسپانیا- 2 الی 6 مهرماه

بر اساس هماهنگی اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا و اتاق ایران رئیس پارلمان بخش خصوصی کشور در صدر هیات تجاری اتاق ایران از دوم لغایت ششم مهرماه سال جاری عازم اسپانیا می‌شود.

از فعالان حوزه گردشگری، راه‌آهن و صنایع ریلی، صنایع غذایی و کشاورزی، انرژی‌های تجدیدپذیر، پتروشیمی، صنایع دارویی و پزشکی، بانک و بیمه، صنایع خودرو و قطعه‌سازی و ماشین‌آلات صنعتی دعوت بعمل می آید در این هیات حضور داشته باشند.

دارندگان روادید شنگن معتبر در اولویت قرار دارند. از طرفی امکان ثبت‌نام افرادی که در گذشته درخواست ویزای شنگن آن‌ها در هر یک از سفارتخانه‌های آن حوزه رد شده است، وجود ندارد.

علاقه‌مندان می‌توانند با ارائه فیش علی‌الحساب به مبلغ نود میلیون ریال به حساب شماره 0105994103006 بانک ملی شعبه خشایار به نام اتاق ایران (هزینه سفر شامل پرواز اکونومی، اقامت در هتل پنج ستاره و ترانسفر)، دو قطعه عکس رنگی جدید با زمینه سفید، تصویر صفحه اول گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ 02/07/96 و فرم ویزای شنگن تکمیل شده برای ثبت‌نام اقدام کنند.

علاوه بر مراجعه به لینک ثبت نام آنلاین، فرم پیوست را تکمیل  و به آدرس info@isbc.ir ارسال فرمایید.

لینک ثبت نام آنلاین: http://chambertrust.ir/index.php?option=com_rsform&formId=55

برای افرادی که دارای کارت بازرگانی  نیستند یا اعتبار کارت عضویت آنها به پایان رسیده است، 15 درصد به مبلغ مذکور افزوده می‌شود. مهلت ثبت‌نام نیز تا 31 مرداد 96 خواهد بود. از اعضای محترم اتاق ایران و اسپانیا خواهشمند است در صورت تمایل جهت حضور در این هیئت مدارک ذیل را تا تاریخ مذکور آماده داشته باشند. زمان مصاحبه و انگشت نگاری در سفارت اسپانیا متعاقباً اعلام خواهد شد.

-  گردش حساب شش ماه (به زبان انگلیسی یا اسپانیایی (

-  نامه تمکن مالی (به زبان انگلیسی یا اسپانیایی (

تکمیل فرم ویزا (به زبان انگلیسی یا اسپانیایی (

-  کپی از صفحه اول پاسپورت قدیمی و جدید

-  کپی از تمام صفحات پاسپورت قدیمی و جدید که در آن مهر یا ویزا درج شده است.

- معرفینامه از طرف شرکت مبنی بر معرفی فرد عازم با ذکر نام و نام خانوادگی، سمت در شرکت، مدت فعالیت در شرکت، علت و اهداف همراهی هیئت (به زیان انگلیسی)


تاریخ خبر: 13960514
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
جشنواره ملی حاتم 28 آذر ماه برگزار می گردد- آذر 1402
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی