شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

دیدار نائب رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و اسپانیا با سفیر کشورمان در سفارت جمهوری اسلامی ایران در مادرید
در این جلسه اعزام هیئت ایرانی به بارسلون اسپانیا جهت حضور در نمایشگاه شهرهوشمند مورد بحث و بررسی قرار گرفت. با توجه به اینکه نمایشگاه شهر هوشمند بارسلون از بهترین و قویترین نمایشگاههای دنیا محسوب می شود حضور شرکتهای خصوصی و سازمان های دولتی میرتبط می تواند دستاورد قابل توجهی به لحاظ دانش و تکنولوژی برای شهر های ایران که الزاماً باید در راستای هوشمندسازی قدم بردارند خواهد داشت. از جمله زمینه های مورد نظر می توان به استارت آپها، فن آوری، الکترونیک، سیستمهای هوشمند، سیستمهای محافظتی، ساختمان سازی، شهرسازی، شهرداریها، دانش بنیان، اینترنتی، تکنولوژی، اتوموبیل و... اشاره نمود.


شرکتهای هدف جهت حضور در نمایشگاه شهر هوشمند شامل استارت آپها، شرکت های فن آوری، الکترونیک، سیستمهای هوشمند، سیستمهای محافظتی، شرکت های ساختمان سازی، شرکت های شهرسازی، شهرداریها، شرکت های دانش بنیان، شرکت های اینترنتی و کلیه شرکت های علاقه مند به نوآوری و تکنولوژی می باشد. این اعزام با همکاری اتاق مشترک بازرگانی ایران و اسپانیا و شرکت بلگا نیک پارس ، طرف مقابل این اتاق مشترک در اسپانیا برگزار خواهد شد.

اتاق مشترک نسبت به اطلاع رسانی نمایشگاه مذکور به ادارات مربوطه ، اتاق ایران، انجمن ها، سازمان ها و اتاق های مشترک اقدام و از کلیه علاقمندان فعال در زمینه های فوق دعوت بعمل می آورد تا در این نمایشگاه حضور داشته باشند. از جمله موارد دیگری که در این جلسه صحبت شد، در خصوص برگزاری سمینار ایران از نگاهی دیگر در بارسلون اسپانیا است، هدف از برگزاری این همایش معرفی موقعیت های تجاری صنعت توریسم در ایران می باشد. این سمینار با هماهنگی اتاق مشترک بازرگانی ایران و اسپانیا ، شرکت پارس کانسالتینگ و انجمن فرهنگی فردوسی برگزار می گردد.

اطلاعات این سمینار جهت استفاده اعضا روی سایت اتاق مشترک قرار خواهد گرفت، امید است حضور جناب سفیر را هم در نمایشگاه و هم در سمینار فرهنگی شاهد باشیم. جناب آقای قشقاوی با اشاره به تعالیم دینی و ضرورت‌های اقتصاد اسلامی متذکر شد: اقتصاد، تنها در حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌داران شکل می‌گیرد، نه در قالب بودجه‌های دولتی؛ این اصل را امام علی(ع) در نامه معروف خود به مالک اشتر، تحت بررسی شرایط اقتصادی طبقات مختلف اجتماعی آورده و مورد تاکید قرار داده‌اند. اگر ما چنین نگاه ایدوئولوژیک به بخش خصوصی داشته باشیم، امکان نخواهد داشت برای ارائه مجوز یک هتل، کارخانه، دامداری یا نیروگاه، تعلل کنیم.

تاریخ خبر: 13980418
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
جشنواره ملی حاتم 28 آذر ماه برگزار می گردد- آذر 1402
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی