شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

سمینار مجازی بازار سرمایه به کدام سو می رود؟ برگزار شد.
سمینار مجازی بازار سرمایه به کدام سو می رود با حضور اعضای این اتاق مشترک و علاقمندان روز جمعه 19 اردیبهشت از طریق وبینار ساعت 21 برگزار شد. با توجه به بازار بورس و شرایط خاص جهانی اقتصاد ایران و دنیا در دوران کورونا تحلیل هفتگی بازار و چشم اندازهای پیش رو بررسی می شود.


بازار سهام پر از افرادیست که قیمت همه‌چیز را می‌دانند ولی ارزش هیچ‌چیز را نمی‌دانند. فیلیپ فیشر


مثل روز روشن است بسیاری که از روی تایید اجتماعی و فقط به سبب هیجان وارد بازار سرمایه می شوند در انتها خوشحال نخواهند بود و بلعکس افرادی که با تفکر وارد بازار شده اند می توانند از این بازار برای خود ثروت کسب نمایند. تفاوت است میان در صف قرار گرفتن برای چیزی که نمی دانیم چیست با در صف قرار گرفتن برای کالا وخدماتی ارزشمند. بازار سرمایه ایران آنقدر رو به رشد است که همه سهم ها در صف خریدند وتابلو بورس سبز سبز سبز! آیا تمام کسانی که در این بازار سرمایه گذاری می کنند ارزش برگه سهم هایی را که پس انداز خود و خانواده خود را به آن گره زده اند دقیق می دانند؟


تحلیل بنیادی به درد کسانی خواهد خورد که خواهان درک عمیقتری از بازار سرمایه وخرید سهام هستند،برای انهایی که نه فقط در بازارهای صعودی ،بله می خواهند در بازارهای رکودی و سقوط نیز سرمایه گذاری مطمئنی داشته باشند! آزاد شدن سهام دارندگان سهام عدالت حتما بر بازار سرمایه تاثیر گذار خواهد بود، پرتفوی بزرگی که حال مدیریت ان در دستان سهامدارانی است که اکثرا قبلا در این بازار فعال نبوده اند، همانطور که میدانید پورتفوی سهام عدالت ۱۷۰۱ هزار میلیارد ریال است که عدیست بزرگ در مقیاس همین بازار سرمایه. رشد ۱۴ برابری ان از ابتدا حال انتظارات زیادی را برای دارندگان سهام ایجاد کرده است. در روز جمعه در خصوص اثر این ازادسازی بر روی بازار سرمایه و استراتژی مناسب برای استفاده از ظرفیت ان صحبت خواهیم کرد.


«قیمت، آن چیزی است که شما می‌پردازید و ارزش، آن چیزی است که دریافت می‌کنید» وارن بافت



امروز بازار سرمایه ایران روز مهمی را سپری کرد ، یک گام به سمت شاخص یک میلیون و مقاومتی که اجازه نداد، سال ۱۳۹۹ سال عرضه های متعدد در بازار سرمایه است و ین بسیار مهم و تاثیر گذار خواهد بود. سال ۹۹ با هیچ سالی در بازار سرمایه قابل مقایسه نخواهد بود اول اینکه خیل عظیم مردم وارد این بازار شدند دوم سهام عدالت ازاد خواهد شد سوم سایر بازارها تشنه بازده هستند و این سوال که اینده بازار سرمایه ایران به کدام سو می رود اساسی و مهم برای همه سرمایه گذاران خواهد بود. این نقل‌قول، کنایه از فلسفه سرمایه‌گذاری ارزش‌محور دارد، ارزشی که در غوغاسالاری ذینفعان گم می شود و سرمایه گذاران حقیقی به سبب عمق دانش و اطلاعات کمتر از سرمایه گذاری روی آن شرکتها باز می مانند.

تاریخ خبر: 13990220
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
جشنواره ملی حاتم 28 آذر ماه برگزار می گردد- آذر 1402
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی