پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

برپائی میز ایران در نشست بین المللی تجاری آندالوسیا EXTENDA GLOBAL- آبان 1400

نشست بین المللی تجاری  آندالوسیا  EXTENDA GLOBAL با حضور میز ایران در اسپانیا برگزار شد.

در این نشست با برپائی میز ایران توسط نماینده اتاق مشترک بازرگانی ایران و اسپانیا، جناب آقای مهندس فرخزادی برگزار گردید. فعالین اقتصادی از سرتاسر دنیا با هدف افزایش صادرات و بین المللی سازی شرکت های میکرو، کوچک و متوسط حضور بهم رساندند.

هدف از برپایی Extenda Global 2021 فعال کردن مجدد فعالیت شرکت‌ها در سطح بین المللی است، این استراتژی  در تلاش برای خروج از همه‌گیری و شروع مرحله جدیدی از گسترش اقتصادی اتخاذ شد.

در این رویداد که در تاریخ 17 و 18 نوامبر سال جاری برپا شد، شرکت ها به دیدارهای رودررو پرداختند. بیش از 1499 متخصص و 740 شرکت در دو روز در اندالوسیا دیدار کردند.

به این ترتیب  طی برگزاری جلسات کاری  شرکت ها توانسته اند اقدامات سال 2022 را برنامه ریزی کنند و به روزترین اطلاعات را در مورد هر بازار به دست آورند.

در مجموع 1521 ملاقات تجاری با حضور نمایندگان 62 کشور برگزار گردید.

از کشورهای شرکت کننده می توان به حضور  ایران، چین، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، کویت، عمان، قطر، ژاپن، کره جنوبی، هند، مالزی، سنگاپور، تایلند ، قزاقستان، ازبکستان، آذربایجان، ترکمنستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ویتنام، اندونزی و فیلیپین،  آلمان، بلژیک، لوکزامبورگ، هلند، فرانسه، ایتالیا، لهستان، پرتغال، بریتانیا، ایرلند، روسیه، بلاروس، جمهوری چک، اتریش، اسلواکی، اسلوونی، مجارستان، رومانی، سوئیس و ترکیه، مراکش، آنگولا، الجزایر، ساحل عاج، غنا، کنیا، نیجریه، سنگال و آفریقای جنوبی، برزیل، کانادا، ایالات متحده آمریکا، مکزیک، شیلی، کلمبیا، اکوادور، پاناما، کاستاریکا، جمهوری دومینیکن و پرو اشاره کرد.

این رویداد توسط وزارت کشور با همکاری سازمان صادرات و سرمایه گذاری خارجی اکستندا-اندلس سازماندهی گردید. همچنین کنفدراسیون کارآفرینان اندلس (CEA)، شورای اتاق های بازرگانی و صنایع اندلس ICEX-Spain  در برپایی هر چه بهتر وبزرگتر این رویداد نقش داشتند.

 

در بخش دیگر این نمایشگاه ضمن ایراد سخنرانی توسط نماینده اتاق مشترک بازرگانی ایران و اسپانیا، جناب آقای مهندس فرخزادی توضیحات کاملی در خصوص ورود به بازر و فرصت های تجاری ایران به علاقمندان ارائه شد.

 

منابع عکس خبرنگار اتاق مشترک در نشست/ خبرنگار سازمان توسعه صادرات آندالوسیا


تاریخ خبر: 14000829
عید فطر مبارک
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی