جمعه ۲۹ شهریور ماه ۱۳۹۸
فارسی
English
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

فولاد مباركه 478 هزار تن محصول به بازار عرضه كرد.

فولاد مباركه 478 هزار تن محصول به بازار عرضه كرد.
 
تهران - مديرعامل شركت فولاد مباركه اعلام كرد: اين شركت در تير ماه امسال 478 هزار و 500 تن انواع محصولات فولادي به بازار عرضه كرد كه اين ميزان 8 هزار و 500 تن بيش از برنامه ماهانه اين شركت است.
به گزارش ايرنا از سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران(ايميدرو)، محمدمسعود سميعي نژاد گفت: شركت فولاد مباركه از ابتداي سال جاري تا پايان تير ماه امسال در مجموع يك ميليون و 914 هزار تن كالا به مشتريان عرضه كرده است.
وي افزود: ميزان توليد فولاد اين شركت در چهار ماه نخست امسال در مقايسه با هدف برنامه پيش بيني شده 4 درصد و نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد افزايش نشان مي دهد.
سميعي نژاد درباره برنامه هاي توسعه شركت فولاد مباركه اظهار داشت: با اجراي طرح هاي توسعه اي، ظرفيت توليد فولاد در اين شركت به 11 ميليون تن مي رسد.
وي ميزان اعتبار پيش‌بيني شده براي اجراي طرح‌هاي توسعه فولاد مباركه را تا پايان سال93 حدود 4 هزار ميليارد تومان ذكر كرد.
فولاد مباركه بزرگترين توليدكننده محصولات تخت فولادي با ظرفيت توليد سالانه 7 ميليون تن در خاورميانه است.


تاریخ خبر: 900508
فهرست کالاهای مشمول اجرای مقررات استاندارد اجباری برای واردات
مصاحبه رادیویی آقای دکتر محمد طاهری، رییس اتاق مشترک ایران و اسپانیا با رادیو اقتصاد
گزارش مجمع عمومی عادی و عمومی فوق العاده نوبت دوم اتاق مشترک بازرگانی ایران و اسپانیا
عید فطر مبارک
نظر معاون بین الملل اتاق ایران در خصوص عملکرد اتاق مشترک بازرگانی ایران و اسپانیا در سال 1397
آرشیو
 
  نکته امروز









تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد:
«بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست.
برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.»
فارسی - English - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی