جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

نرخ بیکاری در اسپانیا در سال 2013 به 26 درصد می رسد

یک بانک اسپانیایی نرخ بیکاری در اینکشور را در سال 2013 حدود 26 درصد برآورد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا،  براساس گزارش بانک اسپانیایی BBVA،نرخ بیکاری در این کشور در سال 2013 به 26 درصد می رسد.

رسانه های اسپانیایی گزارش دادند که اینرقم بیش از رقم کنونی بیکاری یعنی 24.63 است. رشد اقتصادی اسپانیا در سال 2012، 1.4درصد کاهش پیدا می کند که این رقم بیش از 1.3 درصد در پیش بینی های اولیه بوده است.

در این گزارش امده است که تولید ناخالصداخلی اسپانیا در سه ماهه آخر سال 2012 حدود 0.4 درصد کاهش می یابد.

شینهوا، در گزارش دیگری می نویسد: شمار بدهکاران که درماه آوریل تا ژوئن در اسپانیا ثبت نام کردند، با افزایش 28.6 درصدی به دو هزار و 272نفر رسیده است که این بالاترین میزان از زمان آغاز بحران مالی منطقه یورو است

بر این اساس 30.8 درصد از شرکت هایی کهدر سه ماهه دوم سال 2012 اعلام ورشکستی کردند، در بخش ساخت و ساز و املاک و مستغلاتفعال بودند.

دولت ماریانوراخوی پس از روی کار آمدن دردسامبر گذشته با چالشهای اقتصادی بسیاری دست و پنجه نرم می کند و در تلاش برایکاهش کسری بوجه به 5.3 درصد در پایان سال 2012 است.

وعده های راخوی برای ایجاد اصلاحاتاقتصادی در حالی است که اقدامات حزب وی نارضایتی اسپانیایی ها را به همراه داشته و ازاین پس شرکتها می توانند به راحتی کارکنان خود را اخراج کرده و نرخ بیکاریهمچنان رو به افزایش است.

 منبع: اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران


تاریخ خبر: 13910521
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
جشنواره ملی حاتم 28 آذر ماه برگزار می گردد- آذر 1402
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی