پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اطلاعیه های اتاق ایران و اسپانیا

آذرماه امسال برگزار می شود؛تلاش برای جذب سرمایه خارجی در نمایشگاه رنگ و رزین

تهران - سال حمایت از تولید داخلی نمایشگاه رنگ ،کامپوزیت و پوشش های صنعتی علاوه بر ارایه توانمندی ها ، جذب سرمایه خارجی را ازاولویت های اصلی خود قرار داده است.

به گزارش ایرنا، ایننمایشگاه در فضایی به وسعت 20 هزار متر مربع با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران وهمکاری شرکت های سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران و انجمن صنعت آبکاری و تشکلهای مربوطه با حضور تعداد کثیری از شرکت های داخلی و شرکت های خارجی از کشورهایایتالیا، اکراین، تایوان، کره، ترکیه، چین، فرانسه و... برگزار خواهد شد.
براساس این گزارش، هدف اصلی این نمایشگاه معرفی توانمندی ها و قابلیت های فنی،تخصصی صنعتگران و تولیدکنندگان کشور، فراهم کردن زمینه های ارتباط و تعامل بینفعالان این صنعت با شرکت های خارجی حاضر در نمایشگاه است.
جذب سرمایه های خارجی نیز اولویت اصلی برگزاری نمایشگاه است تا از این طریق باارتقای سطح کیفیت و کمیت، این صنعت در جایگاه ویژه ای که شایسته آن است در سطحجهان قرارگیرد.
این گزارش همچنین حاکی از آن است که امسال نیز همانند سال های گذشته محصولاتی چونرنگ، رزین، کامپوزیت، آبکاری، نانوها و صنایع بسته بندی در نمایشگاه ارایه می شودو شرکت کنندگان داخلی و خارجی در یک رقابت سالم آخرین توانمندی خود را در معرض دیدقرار خواهند داد.
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ و رزین، کامپوزیت و پوششهای صنعتی ار تاریخ 19الی 22 آذر ماه سال جاری با حضور صاحبان این صنعت به مدت چهار روز در محل دائمینمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.


تاریخ خبر: 13910802
Rising Up in Spain 2024
شرکت اسپانیایی در زمینه تهیه و تولید ماشین آلات و قطعات یدکی
حضور شرکت های اسپانیایی در نمایشگاه MEDLAB و ARAB HEALTH دبی 2024
پنجمین نشست مشاوره به کسب و کار 8 اسفند ماه
هیئت اسپانیایی مبلمان، مواد آرایشی و بهداشتی و لباس کودک
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی