پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

رییس موسسه مطالعات بازرگانی خبر داد: برگزاری دومین جشنواره پژوهش ، صنعت ، معدن و تجارت

تهران- رییس موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی گفت: دومینجشنواره پژوهش ، صنعت ، معدن و تجارت با هدف ایجاد فرهنگ مطالعه و فضای رقابتیبرای فعالیت های دانش و پژوهش پرور روز پنجم دیماه جاری با حضور وزیر صنعت ، معدنو تجارت در محل موسسه مطالعات بهره وری برگزار می شود.

به گزارش روزیکشنبه ایرنا از شبکه اطلاع رسانی تولید وتجارت ایران(شاتا)، ˈمهدی فتح اللهˈ ایجاد زمینه های لازم برای رشد و شکوفایی ظرفیت هایلازم پژوهشی و تحقیقاتی در کشور را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد.

وی اظهار کرد: در طبقه بندی کشورهای توسعه یافته یکی از محورهای توسعه یافتگیتولید دانش،‌ پژوهش و فناوری است و میزان منابعی که دولت ها برای تحقیق و پژوهشپیش بینی می کنند رقم مناسبی در حدود 10 درصد تولید ناخالص داخلی است.

رییس موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی برگزاری دومین جشنواره پژوهش صنعت، معدنو تجارت را موجب توسعه و تعالی مجموعه بخش های پژوهشی و تحقیقاتی کشور دانست.

به گفته وی ، برگزاری این جشنواره در چند محور ، سازمان توسعه ای و شرکت های تابعهبرتر، معاونت ستادی برتر ، سازمان استانی برتر، اتاق بازرگانی برتر، انجمن علمیبرتر، طرح پژوهشی برتر ، کتاب برتر ، پایان نامه برتر ، مدیر پژوهشی برتر ،پژوهشگر جوان برتر و پژوهشگر پیشکسوت برتر خواهد بود.

در حاشیه برگزاری این جشنواره قرار است نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی وزارت صنعت ،معدن و تجارت نیز برگزار شود.


منبع:ایرنا


تاریخ خبر: 13911004
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
جشنواره ملی حاتم 28 آذر ماه برگزار می گردد- آذر 1402
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی