دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸
فارسی
English
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

94% بازرگانان خارجی در اسپانیا قصد حفظ و یا افزایش سرمایه خود در اسپانیا را دارند.

این آمار مشترکا از طرف سازمان سرمایه گزاری در اسپانیا، روزنامه مارکا اسپانیا ، دانشگاه IESE و مرکز رقابت ICC اخذ و منتشر گردید.
در این رابطه نظر 500 شرکت خارجی که در اسپانیا مشغول به فعالیت هستند در خصوص شرایط کسب و کار در اسپانیا ، اهمیت و نقاط ضعف و قوت آن پرسیده شد، به همین ترتیب چشم انداز اشتغال نیز مثبت تلقی می شود. 91 درصد از شرکت ها انتظار دارند که شاهد افزایش قابل توجی در گردش مالیشان باشند.

این شرکت ها از نظر حجم صادرات نیز آینده روشنی را در پیش روی خود می بینند،  تقریبا کلیه شرکت ها،  حفظ روند رو به بالا و یا افزایش را در فروش به بازارهای دیگر انتظار دارند. تنها 3 درصد از شرکتها انتظار کاهش صادرات را  به دلی لتقاضای رو به رشد داخلی می کشند.

زیرساخت ها و سرمایه انسانی نقاط قوت اصلی کشور اسپانیا می باشند

نقطه قوت و مثبت این کشور زیرساخت ها و به دنبال آن سرمایه انسانی و کیفیت زندگی است. از نظر زیرساخت ها، فرودگاه ها، راه آهن سریع السیر نمرات بالایی دریافت کرده اند. به لحاظ سرمایه انسانی، در دسترس بودن نیروی کار واجد شرایط و با کیفیت که از تحصیلات مرتبطه سود می برند، در مرتبه بالایی قرار دارد. 

منبع : مجله الکترونیکی سرمایه گذاریی در اسپانیا

تاریخ خبر: 940818
ایران چیزی جز بیانیه‌درمانی از اروپا ندیده است / ایران در اجرای تصمیم اخیر خود جدی است
دیدار هیئت رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و اسپانیا با معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری
حضور اسپانیا در نمایشگاه نفت و گاز و پبروشیمی ایران OIL SHOW 2019
نمایشگاه «ایران: مهد تمدن ها» در اسپانیا گشایش یافت
دیدار رییس مجلس سنا اسپانیا و سفیر ایران، اسکودرو:امیدوارم تحریم یکجانبه امریکا علیه ایران پایان یابد
آرشیو
 
  نکته امروز









تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد:
«بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست.
برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.»
فارسی - English - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی