جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

آرش محبی نژاد- عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا و دبیر انجمن قطعه سازان همگن کشور: بیکاری ۲۸۰ هزار نفر قطعه ساز- 40 جلسه بی‌حاصل با مسئولین کشور
دبیرانجمن قطعه سازان همگن کشور با اشاره به ۴۰ جلسه قطعه سازان با مسئولین کشور برای حل مشکلات تولیدکنندگان این بخش در ۲ ماهگذشته، گفت: هر چه فریاد می‌زنیم هیچ کس به درد قطعه سازان توجهی نمی‌کند و به زودی ۴۰۰ قطعه ساز بیکار خواهند شد. آرش محبی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، با اشاره به اینکه علی رغم تمام پیگیری‌های انجمن قطعه سازان همگنتا این لحظه با وجود قول های مسئولین هیچ گشایشی برای رفع مشکلات قطعه سازان اعمال نشده است، اظهارداشت: در حال حاضر وضعیت قطعه سازان روز به روز بدتر شده و به زودی400 قطعه ساز بیکار خواهند شد . وی با بیان اینکه با تعطیلی این افراد در مجموع تعداد بیکاران این صنعت به 280 هزار نفر خواهدشد، افزود: در این شرایط  هر چه فریاد می‌زنیم هیچ کس به درد قطعه سازان توجهی نمی‌کند که این موضع بسیار نگران کننده است .  دبیر انجمن قطعه سازان همگن کشور، گفت:ظرف 2 ماه اخیر بیش از 40 جلسه مختلف در مجلس شورای و دولت با حضور وزرای اقتصاد،صنعت، کار ، رئیسکل بانک مرکزی و رئیس مجلس شورای اسلامی داشتیم اما عملاً هیچ اتفاقی نیفتاده و گرد مرگ بر روی صنعت قطعه سازی پاشیده شده است . محبی نژاد با اعلام اینکه حل مشکل قیمت قطعات، تأمین نقدینگی، مطالبات معوق و سرمایه درگردش به همراه تأمین مواداولیه واحدهای تولیدی باید حل شود، تصریح کرد: به تمام این مشکلات باید کاهش چشمگیر تیراژ خودرورا هم اضافه کرد. در حال حاضر تقریباً تولید در خودروسازان رو به توقف است و برنامه تولید روزانه 6 هزار دستگاه خودروبه شدت افت کرده و هرگز به اهداف از پیش تعیین شده نخواهیم رسید.

تاریخ خبر: 13971020
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
جشنواره ملی حاتم 28 آذر ماه برگزار می گردد- آذر 1402
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی