سه شنبه ۱۷ تیر ماه ۱۳۹۹
فارسی
English
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

دستگاه‌های حکومتی با جدیت، به دنبال بهبود محیط کسب‌وکار و ایجاد محیط مساعد تولید باشند
  • راهبرد اساسی باید مصون سازی اقتصاد از آسیب تحریم ها از طریق تقویت و رونق تولید داخلی باشد؛ بنده پشت این قضیه ایستاده ام و از مسیر پیشرفت حقیقی کشور کاملاً دفاع می کنم.
  • تولیدکنندگان، فرماندهان، پیشروان و خط شکنان تولید داخلی، رونق اقتصادی و گسترش رفاه عمومی هستند. این میدان خطیر، میدان یک جنگ واقعی است.
  • با شناختی که از مسائل جبهه استکبار داریم، تحریم ها حالا حالاها وجود دارد، بنابراین برای نجات اقتصاد کشور نباید منتظر پایان تحریم ها و بودن یا نبودن فلان شخص یا اقدام فلان کشور بود.
  • در اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ درست عمل نشد؛ زیرا واگذاری برخی کارخانه ها به افراد سوءاستفاده چی، نه تنها موجب تقویت بخش خصوصی نشد بلکه عملکرد نادرست این افراد اندک، فضا را برای فعالان پر شمار و سالم بخش خصوصی نامساعد کرد.
  • بخش خصوصی و بخش دولتی باید به هم کمک کنند و مزاحم هم نباشند؛ مثلاً اگر بخش خصوصی می تواند کاری را انجام دهد، بخش دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی خود را رقیب بخش خصوصی ندانند و به آن کار ورود نکنند و اگر هم فعالیت دارند کنار بکشند.
  • دستگاه‌های حکومتی باید با جدیت، به دنبال بهبود محیط کسب و کار و برطرف کردن قوانین مزاحم و اصلاح عملکردهای غلط باشند تا محیط مساعد تولید در کشور به‌وجود آید.
  • تفاوت تعرفه تبلیغات کالاهای داخلی با خارجی ضروری است. باید در این زمینه به گونه ای عمل کرد که فعالان اقتصادی بتوانند نشان خود را تبلیغ و ترویج کنند.







تاریخ خبر: 980829
سمینار صورتهای مالی شرکتهای بورسی به ما چه می گویند؟ برگزار شد.
وبینار تحلیل تخصصی بازارهای 99 برگزار شد.
برگزاری سمینارمجازی چگونه سهام رشدمحور انتخاب کنیم؟
سمینار مجازی بازار سرمایه به کدام سو می رود؟ برگزار شد.
سمینار مجازی تحلیل تخصصی بازارهای 1399 برگزار شد.
آرشیو
 
  نکته امروز









تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد:
«بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست.
برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.»
فارسی - English - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی