شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

نشست هم اندیشی این اتاق مشترک با پارک فناوری پردیس برگزار شد. دی ماه 99

دیدار آقای دکتر محمد طاهری رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و اسپانیا

 با آقای مهندس نقیبی پور معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس

و آقای مهندس عباسی دبیر برگزاری نمایشگاه INOTEX 2021

23 دی ماه 1399

 

نمایشگاه بین المللی با گرایش علمی و فناوری پل ارتباطی بین بازرگانان، فناوران، صنعتگران و محققیین کشور می باشد تا علاوه بر نمایش کالاها و معرفی خدمات و انجام مذاکرات پیرامون آنها، اطلاعات گوناگون در زمینه قیمت های رقابتی در سطح جهانی، آخرین استاندارد کیفی، پیشرفت های صنعتی و دستاوردهای پژوهشی علمی و ایده های اقتصادی- تکنولوژیکی در خلال برگزاری نمایشگاه مورد تبادل قرار می گیرند.

در همین راستا پارک فناوری پردیس با حمایت و همکاری معاونت علمی و فناوری نسبت به برگزاری نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری INOTEX با حضور شرکتهای بین المللی با هدف جذب سرمایه گذاری داخلی و بین المللی، مشارکت شرکت های استارت آپی و شبکه سازی بین فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری می نماید.

نمایشگاه طی سالهای گذشته به صورت حضوری در پارک فناوری پردیس و در سال های اخیر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار شده است، که با استقبال خوبی مواجه شده و در سال گذشته 80 شرکت خارجی در این نمایشگاه حضور داشتند. بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده این نمایشگاه در 28 الی 31 اردیبهشت ماه سال پیش رو به صورت حضوری ( برای تعداد محدود) و مجازی برگزار می شود.

پارک فناوری پردیس آمادگی خود را جهت پذیرش شرکتهای اسپانیایی فعال در زمینه تکنولوژی های نوآورانه به خصوص هوشمندسازی و هوش مصنوعی اعلام می نماید. در همین رابطه امید است با همکاری اتاق مشترک شرکت های اسپانیایی از رویداد مذکور استقبال نمایند. در ضمن غرفه ای به صورت رایگان برای اتاق مشترک بازرگانی ایران و اسپانیا در نظر گرفته می شود. همچنین پارک فناوری پردیس پذیرای متخصصین و دست اندرکاران اسپانیایی این حوزه که تمایل به سخنرانی در خصوص تکنولوژی نوآورانه و موارد مربوطه دارند می باشد.

در حاشیه این نمایشگاه 22 رویداد در حال برنامه ریزی است که از میان آنها می توان به کافه سرمایه و مهندسی معکوس اشاره نمود. در کافه سرمایه، سرمایه گذاران با بررسی ایده ها و تکنولوژی های نو نسبت به سرمایه گذاری اقدام می کنند، برای مثال در سال گذشته 20 میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام گرفت.


تاریخ خبر: 13991024
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
جشنواره ملی حاتم 28 آذر ماه برگزار می گردد- آذر 1402
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی