جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

پنجمين كنفرانس ملي و دومين كنفرانس بين المللي يادگيري و ياددهي الكترونيك آغاز به كار كرد

تهران - پنجمين كنفرانس ملي و دومين كنفرانس بين‌المللي يادگيري و ياددهي الكترونيك صبح روز چهارشنبه در دانشگاه صنعتي اميركبير آغاز به كار كرد.
به گزارش خبرنگار علمي ايرنا، دكترمسعود صبايي رييس پنجمين كنفرانس ملي و دومين كنفرانس بين الملللي ياددهي و يادگيري با اشاره به 360 مقاله ارسال شده به اين كنفرانس گفت: از ميان 298 مقاله‌اي كه به بخش داوري راه يافته 69 مقاله براي ارايه در كنفرانس انتخاب شده است.
وي افزود: اين كنفرانس به مسائل اجرايي، پياده‏سازي و آموزش الكترونيكي در كشور مي‏پردازد و از دو بخش علوم انساني و مهندسي تشكيل شده است كه اگر از نظر ارائه مقالات به 6 دسته بندي بپردازيم سه حيطه شامل علوم مهندسي بوده و سه زمينه نيز به راهبردها، طراحي‌ها و ارائه استاندارد از ديدگاه علوم انساني با تأكيد بر علوم تربيتي مي‏پردازد.
صبايي خاطرنشان كرد: تمام ديدگاه‏هاي داوران به مؤلفان منعكس شده و 50 مقاله انگليسي نيز در اين دوره شركت داشتند كه 14 مقاله از اين تعداد پذيرفته شده كه مقالات خارجي از كشورهاي هند، بنگلادش، لبنان،
هلند و نيوزيلند بوده است.
رييس همايش يادگيري الكترونيك افزود: با توجه به گسترش فناوري اطلاعات در دهه اخير و انجام بسياري از فعاليت‏ها به صورت الكترونيكي حيطه آموزشي نيز از اين امر مستثني نبوده و يكسري مدل‏ها در يادگيري و آموزش مطرح شده تا منابع آموزشي و يادگيري از حالت سنتي خارج شوند و هدف از برگزاري اين نوع كنفرانس‏ها نيز توسعه علم در زمينه الكترونيك است.
به گزارش ايرنا، جنبه‏هاي راهبردي در يادگيري الكترونيكي، كاربردها و مورد كاري در نظام يادگيري الكترونيكي، يادگيري و ياددهي طراحي، روش‏شناسي و ارزيابي، بررسي سياست‏ هاي تضميني كيفيت، ارزيابي و اعتبار سنجي در يادگيري الكترونيكي، بررسي جنبه‏هاي مهندسي و فناورانه در يادگيري الكترونيكي و همچنين جنبه‏هاي اجتماعي فرهنگي و اخلاقي در نظام يادگيري الكترونيكي از جمله محورهاي اصلي مورد بحث در اين كنفرانس هستند.
برگزاري كلاس‏هاي
workshop و كارگاه آموزشي از برنامه‏هاي جانبي اين كنفرانس بين‏ المللي است.
پنجمين همايش ملي و دومين همايش بين‌المللي ياددهي و يادگيري الكترونيك در محل دانشگاه اميركبير آغاز به كار كرد و تا عصر پنج‌شنبه(فردا) ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا


تاریخ خبر: 13890923
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
جشنواره ملی حاتم 28 آذر ماه برگزار می گردد- آذر 1402
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی