پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

ارزش معاملات فرابورس

ارزش معاملات فرابورس

ارزش معاملات فرابورس به 303 ميليارد ريال رسيد

تهران- با معامله 31 ميليون سهم ارزش معاملات آخرين روز كاري بازار فرابورس به 303 ميليارد ريال رسيد.

   

به گزارش ايرنا ، 31 ميليون سهم در بازار سهام فرابورس دست به دست شدكه 25ميليون سهم آن به عرضه امروز شركت شهرسازي و خانه‌سازي باغميشه اختصاص داشت بعد از آن جابجايي بيش از يك ميليون سهم پتروشيمي پرديس بود كه در نهايت به قيمت 24 هزار و 46 ريال در سيستم معاملاتي ثبت شد.
براساس اين گزارش كمترين حجم معاملات امروز را حق تقدم بانك الكترونيكي آرين و سهام مرجان كار داشتند كه به ترتيب در نرخ 946 ريال و چهار هزار و 925 ريال ثابت ماندند.
اين در حالي است كه بيشترين افزايش قيمت را شركت سبحان دارو داشت كه با رشد 8/5 درصد به قيمت 16 هزار و 992ريال رسيد و كمترين رشد قيمت مربوط به حق تقدم بانك الكترونيكي آرين بود.
در بازار اوراق مشاركت نيز، دو هزار و 840 برگه گواهي سپرده كشاورزي و دو هزار و 130 برگه مشاركت نفت به قيمت هر برگه يك ميليون ريال جابجا شد.
همچنين نماد امتياز تسهيلات مسكن با افزايش نرخ همراه بود و تنها امتياز تسهيلات مسكن آبان ماه كاهش قيمت داشت.

** عرضه36 درصدي نيرو محركه
بلوك 36 درصدي نيرو محركه با قيمت پايه شش هزار و 726 ريال در روز 26 ارديبهشت ماه توسط كارگزاري بانك رفاه در بازار اول بورس عرضه خواهد شد .
كارگزاران خريدار در صورتي مجاز به ورود سفارش خريد به سامانه معاملاتي هستند كه سه درصد ارزش سهام مورد معامله براساس قيمت پايه را نقدي يا به صورت ضمانت نامه بانكي بدون قيد و شرط از مشتري دريافت كرده و حسب مورد به حساب شركت سپرده گذاري مركزي اوراق بهادار و تسويه وجوه واريز يا به اين شركت ارائه نمايند.


تاریخ خبر: 13900222
عید فطر مبارک
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی