جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

خريد و فروش سهام

خريد و فروش سهام

بورس تهران در كنار 35 بورس بزرگ دنيا/

قابليت خريد و فروش آزمايشي سهام با تلفن‌ همراه ميسر شد

تهران- بومي‌سازي نرم‌افزار معامله سهام از طريق تلفن‌همراه، مي‌تواند بسترساز تحولات بزرگي دربورس باشد، زيرا تحولات بازار سهام را در كنار تحولات 35 بورس بزرگ دنيا در اختيار كاربران قرار مي‌دهد.

به گزارش روز چهار شنبه ايرنا از پايگاه اطلاع‌رساني بازارسرمايه (سنا)،حسين خزلي‌خرازي درهمايش معرفي سامانه جديد شركت نرم افزاري رايان هم افزا ، افزود: از آبان ماه 85 كه رشد چشمگير بورس‌هاي ابوظبي و دوبي آغاز شده بود، به دنبال معرفي بورس تهران به سرمايه گذاران در سراسر دنيا بوديم تا بتوانيم پذيراي سرمايه‌گذاران خارجي باشيم كه مشتاق خريد سهام و فعاليت در بازار سهام و سرمايه ايران هستند.
اين عضو هيات مديره شركت رايان هم افزا، ادامه داد: نرم افزار
TWS كه محصول شركت Direct FN است در كنار Trade Web و Mobile Trade پس از تلاش‌هاي زياد كارشناسان فني در شركت نرم‌افزاري رايان هم افزا و همكاري شركت سازنده، بومي سازي شد تا سرمايه‌گذاران ايراني علاوه بر دسترسي به تمام اطلاعات بورس تهران از جمله تغييرات شاخص، قيمت سهام، وضعيت نمادها و خريد و فروش سهام بتوانند همزمان تحولات 35 بازار سهام در سراسر دنيا را رصد كنند.
خزلي خرازي افزود: هم اكنون بسياري از بورس‌هاي دنيا از معاملات برخط (آنلاين تريدينگ) عبور كرده‌اند و نرم‌افزارهاي الگوريتم تريدينگ را مورد استفاده قرار مي دهند كه خود دستور خريد و فروش را بر مبناي تحولات بازار و تحليل داده‌هاي بازار صادر و سبد سهام سرمايه گذار را مديريت مي كند.
وي تصريح كرد: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، شركت رايان هم افزا نيز پس از تحويل و پشتباني محصول فعلي به ارايه نرم افزارهاي الگوريتم تريدينگ حركت خواهد كرد.
دبيركل سابق كانون كارگزاران بورس ادامه داد: اين نرم افزار در كنار ويژگي‌هاي خاص خود، مي‌تواند بر اساس نظر و سليقه سرمايه‌گذار تنظيم شود تا فقط اطلاعات مورد نظر را به سرمايه گذار ارسال كند و تمامي اين تنظيمات به صورت ساده و توسط خود فرد قابل انجام است.
خزلي خرازي از نقش بانك‌ها در آينده به عنوان سوپرماركت‌هاي مالي نام برد و گفت: آينده بانكداري به بانكي تعلق دارد كه بتواند تمام خدمات بازار سرمايه و پول را به شعب خود منتقل كند تا بتواند با استفاده از شعب فراوان خود در سراسر كشور، سرمايه مردم را به سمت سرمايه‌گذاري و ترويج فرهنگ هدايت و به علاوه از امكانات خود حداكثر استفاده را براي خدمات دهي و سودآوري استفاده كند.
وي با اشاره به ضريب نفوذ شش درصدي بيمه در كشور گفت: بانك‌ها با استفاده از نرم‌افزارهايي كه هم اكنون در كشور وجود دارد مي‌توانند حتي به دورترين نقاط كشور خدمات پولي، بورس، بيمه و...ارايه دهند.
وي در پايان خاطرنشان كرد: طي سال‌هاي آينده، 42 ميليون نفر با در دست داشتن برگه سهام عدالت به دنبال خريد و فروش سهام خواهند بود و بانك‌هايي كه زودتر خود را با بازار سهام و سرمايه هماهنگ كنند، برنده اين رقابت خواهند بود.


تاریخ خبر: 13900222
عید فطر مبارک
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی