جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

نمایشگاه صنعت فرودگاهی و هوانوردی


دومين نمايشگاه تخصصی 

 صنعت فرودگاهي و هوانوردي

21 تا 23 خرداد ماه 1390

تهران- مديرعامل شركت فرودگاه هاي كشور از برگزاري دومين نمايشگاه تخصصي صنعت فرودگاهي و هوانوردي و فرصت‌هاي سرمايه گذاري در فرودگاه‌ هاي كشور در خرداد ماه جاري خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي ايرنا،محسن اسماعيلي روز يكشنبه در نشستي خبري به مناسبت برگزاري اين نمايشگاه،افزود: 31 شركت فعال در صنعت فرودگاهي، 20 فرودگاه ، پنج شركت حامي(اسپانسر) و هشت شركت هواپيمايي در اين نمايشگاه حضور خواهند داشت.
وي هدف از برگزاري اين نمايشگاه را تبيين راهبردها (استراتژي‌ها) و برنامه‌هاي شركت فرودگاه هاي كشور در زمينه جذب سرمايه‌هاي داخلي و خارجي ،توسعه فرهنگ سرمايه گذاري و كارآفريني ،حمايت از حضور بخش خصوصي و تعاوني در حوزه فرودگاهي و هوانوردي و بررسي موانع،مشكلات و چالش‌هاي سرمايه گذاري در اين بخش عنوان كرد.
اسماعيلي تلاش در راستاي رشد اقتصادي كشور، افزايش زمينه‌هاي اشتغال و ايجاد محيطي مناسب در جهت تعامل بهينه بخش خصوصي و فرودگاه‌ها را از ديگر اهداف مهم برگزاري اين نمايشگاه برشمرد.
مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور در خصوص تاثير برگزاري چنين نمايشگاه هايي بر توسعه صنعت فرودگاهي گفت: اگر چه در نخستين نمايشگاه صنايع فرودگاهي حضور سرمايه گذاران كم رنگ بود، اما نتايجي مثبتي داشت و اميدواريم برگزاري دومين نمايشگاه موجب استقبال بيشتر سرمايه گذاران بخش خصوصي و تعاوني در فرودگاه‌هاي كشور شود.
دومين نمايشگاه تخصصي فرودگاهي و هوانوردي كشور و فرصت‌هاي سرمايه گذاري در فرودگاه‌هاي جمهوري اسلامي ايران از 21 تا 23 خرداد ماه جاري به مدت سه روز در محل هتل المپيك تهران برگزار مي شود.


تاریخ خبر: 13900312
عید فطر مبارک
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی