جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

قاچاق کالاهای تقلبی در اسپانیا

بزرگترين باند تبهكاران چيني دراسپانيا متلاشي شد

مادريد - بزرگترين شبكه تبهكاران چيني با دستگيري 34 قاچاقچي كالاهاي تقلبي و سيگار و كشف و ضبط ميليونها يورو از اموال آنها توسط ماموران گارد سويل اسپانيا متلاشي شد.

بنابرگزارش ايرنا، پليس اسپانيا امروزجمعه اعلام كرد كه بزرگترين و مهمترين شبكه مجرمان و بزهكاران چيني‌ را كه ازاواخردهه 1990 ميلادي در اسپانيا فعاليت مي كرد با دستگيري 34 نفربزهكار كه سالانه 40 ميليون يورو پولشويي مي‌ كردند، متلاشي كرده است .
بزهكاران مذكور طي عملياتي موسوم به لونگ كه در شهرهاي مادريد ، والنسيا ، بارسلونا ، آكرونيا ، سوييا ، كاديز و هوئلوا انجام شد ، دستگيرشدند و اموال مختلفي‌ به ارزش بيش از11 ميليون يورو از آنان كشف و ضبط شده است .
رياست اين شبكه تبهكاري را يك خانواده چيني‌ برعهده داشت كه هرماهه از بندر والنسيا بين چهار تا شش كانتينركالاي قاچاق و تقلبي ، شامل سيگار و انواع لباس ، كيف و كفش وارد اسپانيا نموده و در فرانسه ، پرتغال ، ايتاليا و انگليس توزيع مي كرد.
اعضاي اين باند كه علاوه برقاچاق كالاهاي مذكور و پولشويي مستقيم به باندهاي بزهكار ديگر نيز درپولشويي كمك مي كردند ،30 شركت بزرگ از جمله يك شركت لباسشويي با يك هزار شعبه در سراسر چين را در اختيار داشتند كه از طريق آن اقدام به پولشويي مي نمودند.


تاریخ خبر: 13900405
عید فطر مبارک
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی