چهار شنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

کسب مقام پانزدهم جهان

مدير عامل شركت توانير:

ايران با 62 هزار مگاوات ظرفيت نصب شده برق، در مقام پانزدهم جهان است

تهران - مدير عامل شركت مديريت توليد، انتقال و توزيع نيروي برق ايران(توانير)، گفت: با 62 هزار مگاوات ظرفيت نصب شده برق نيروگاهي، در مقام پانزدهم جهان قرار داريم، اما، با ظرفيت انرژي جوانان مستعد ايران، در مقام نخست به لحاظ انرژي و تخصص قرار داريم.

به گزارش خبرنگار ايرنا، همايون حائري، مدير عامل شركت توانير، روز پنجشنبه در همايش يك روزه جوان و جهاد اقتصادي در صنعت برق، تصريح كرد حسن جوانان در اين است كه به گذشته وابسته نيستند و تا حدود زيادي براساس تغيير، كار و فعاليت مي كنند و به جهش و حركت به جلو نيز مي انديشند.
او افزود: با انتقال تجربه به جوانان، مي توان براي تغييرات آينده در صنعت برق كشور برنامه ريزي گسترده و سريعي كرد.
در اين همايش، محمد بهزاد، معاون وزير نيرو در امور برق و انرژي نيز طي سخناني، جوانان را همانند انرژي هاي نو و تجديد شونده در صنعت برق تشبيه كرد و اظهار داشت:
همان گونه كه در صنعت برق، به سمت استفاده از انرژي هاي نو و تجديد شونده در حال حركت و جهش هستيم، در بخش مديريتي نيز به سوي بهره گيري از انرژي جواني حركت مي كنيم.
وي تاكيد كرد بايد به جايي برسيم كه در هنگام سپردن كارها به جوانان، خيالمان از بابت اجراي كارها، آسوده و راحت باشد.
معاون وزير نيرو در امور برق و انرژي در ادامه، فعاليت هاي سال گذشته صنعت برق كشور را مد نظر قرار داد و گفت: در سال گذشته، با همت مجموعه صنعت برق كشور، 10 ركورد در زمينه هاي مختلف از جمله توليد، تعميرات، كاهش تلفات و توليد انرژي به ثبت رسيد كه امسال نيز به دنبال بهره گيري از همين تجربه براي تكرار موفقيت گذشته هستيم.
در همايش يك روزه جوان و جهاد اقتصادي در صنعت برق كه در مجموعه فرهنگي و ورزشي طرشت برگزار شد، همچنين گروهي از مديران ارشد صنعت برق كشور و مشاوران جوان وزارت نيرو نيز شركت داشتند.


تاریخ خبر: 13900427
عید فطر مبارک
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی