شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

كنگره بين المللي مس، توسعه سرمايه گذاري را در پي دارد
معاون معدني وزير صنعت،معدن و تجارت

تهران - معاون امور معدن و صنايع معدني وزير صنعت ، معدن و تجارت معتقداست: حضور چهره هاي برجسته علمي در نخستين كنگره بين المللي مس نشان خواهد داد كه ديدگاه هاي علمي و تخصصي برمصلحت انديشي هاي سياسي تحريم كنندگان اقتصاد ايران برتري دارد.
به گزارش ايرنا از شركت ملي صنايع مس ايران،وجيه الله جعفري برگزاري نخستين كنگره بين المللي مس در ايران را اقدامي در راستاي رقابتي شدن مس توليدي ايران در بازارهاي جهاني دانست و گفت:اين كنگره مي تواند در توسعه سرمايه گذاري داخلي و خارجي و همچنين معرفي مس و صنايع پايين دستي آن به تجار ديگر كشورها نقش مهمي ايفا كند.
اولين كنگره بين المللي مس در ايران با حضورمقامات ارشد، مسئولان و مديران صنعتي و معدني كشور ومديران و كارشناسان صنعت مس بيش از30 كشور جهان دوم تا چهارم آبان از سوي شركت ملي صنايع مس ايران در مركز همايش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار مي شود.
جعفري همچنين گفت : استفاده از تكنولوژي هاي جديد و به روز كردن اطلاعات متخصصان ايراني يكي ديگر از دستاوردهاي برگزاري كنگره مس خواهد بود.
معاون امور معدن و صنايع معدني وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مقالات ارائه شده به دبيرخانه كنگره بين المللي مس گفت:ما بايد ازميان اين مقالات راهكارهاي حضور موفق مس ايران در بازارهاي جهاني را جستجو كنيم و براي بهبود تجارت اين فلز در بازارهاي جهاني از ديدگاه هاي صاحبنظران ديگر كشورها نيز استفاده نماييم.
وي ادامه داد:علاوه بر اين پتانسيل ها ،عيارذخاير مس ايران به ويژه مس كاتدي مي تواند وسوسه كننده تجار و بازرگانان جهان براي حضور در طرح هاي برداشت و فرآوري معادن كشورمان باشد.
به گفته جعفري خلوص مس ايران درمقايسه با ديگر كشورها بسيار بيشتر است.
وي به برگزاركنندگان كنگره مس توصيه كرد تمام توان خود را براي برگزاري پربار اين كنگره به كار گيرند و فضايي را پديدآورند كه بتوان تمامي مقالات كاربردي ارائه شده در كنگره مس را، به مرحله اجرا رساند.


تاریخ خبر: 13900728
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
جشنواره ملی حاتم 28 آذر ماه برگزار می گردد- آذر 1402
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی