جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اطلاعیه های اتاق ایران و اسپانیا

اولین همایش و نمایشگاه بین المللی زنان و تجارت


با سلام؛
احتراماً ،باستحضار می رساند " اولین همایش و نمایشگاه زنان و تجارت " در راستای معرفی و ایجاد زمینه های لازم جهت گسترش فعالیت بانوان بازرگان و صاحب صنعت از تاریخ 22 لغایت 23 تیرماه  1389در محل اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران برگزار می گردد .
همایش با هدف حمایت از بنگاههای کوچک و متوسطی که با مالکیت یا مدیریت زنان اداره می شود ، ارتقاء ظرفیت زنان به منظور دستیابی به بازارهای داخلی و بین المللی ، برقراری ارتباط و همکاری با تشکلهای مختلف فعال در زمینه توانمند سازی زنان در تمامی نقاط جهان و نمایشگاه با هدف ارائه توانمندیهای تولیدی و خدماتی فعالان اقتصادی زن و موسسات تحت مالکیت بانوان برگزار می گردد .حضور و مشارکت فعال در این رویداد ضمن ایجاد زمینه عرضه قابلیت های بخشهای مذکور  می تواند موقعیت مناسبی برای ارائه فرصت ها و سرمایه گذاری مشترک عاملین اقتصادی زن با کلیه بخشهای اقتصادی در سطح کشور و جهان گردد .
بدینوسیله از علاقمندان دعوت بعمل می آید جهت مشارکت در این رویداد نسبت به ثبت نام و وازیر مبالغ مربوطه تا تاریخ 15 / 3 / 89 اقدام لازم را مبذول دارند .
تعرفه ها و شرایط مشارکت
همایش:
-  تکمیل فرم ثبت نام و ارسال آن از طریق  نمابر شماره 88810538
-  پرداخت مبلغ 800000 ریال (برای هر نفر)  به حساب شماره 0105994095000 اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران نزد بانک ملی شعبه خشایار کد 544 (اعضاء هیات علمی دانشگاه ها و دانشجویان به میزان 30% واعضاء اتاق ایران به میزان 50% تخفیف برخوردار خواهند شد).
نمایشگاه:
-  تکمیل فرم ثبت نام و ارسال آن از طریق نمابر شماره 88825115
-  واریز هزینه مشارکت در نمایشگاه طبق شرایط مندرج در فرم مربوطه به شماره حساب فوق الذکر (غرفه ها در ابعاد 6 الی 24 متر مربع از قرار هر متر مربع 250000 ریال می باشد.)
علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 3-88346502(دبیرخانه همایش ) و 5-88830064 (دبیرخانه نمایشگاه) تماس حاصل نمایند.

منبع: سایت اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران


تاریخ خبر: 13890228
حضور شرکت های اسپانیایی در نمایشگاه MEDLAB و ARAB HEALTH دبی 2024
پنجمین نشست مشاوره به کسب و کار 8 اسفند ماه
هیئت اسپانیایی مبلمان، مواد آرایشی و بهداشتی و لباس کودک
کتاب نمایشگاه‌های اسپانیا در سال 2024
حضور شرکت اسپانیایی در زمینه انواع ملات و چسب ساختمانی در تهران- بهمن ماه 1402
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی