چهار شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

برگزاری كنفرانس نقش فناوری های نوین در مدیریت پسماند صنعت نفت

تهران - نخستین كنفرانس نقش پژوهش و فناوری های نوین در مدیریتپسماند صنعت نفت(بخش بالادستی) 26 مهر ماه سال جاری در مركز آموزش های تخصصیمدیران شركت ملی نفت ایران برگزار می شود.

بهگزارش ایرنا به نقل از وزارت نفت، بررسی چالش های موجود در مدیِریت پسماندهای صنعتنفت از اهداف برگزاری این كنفرانس است.

ازجمله اهداف این كنفرانس می توان به فرهنگ سازی مدیریت پسماند، بهره وری و اصلاحالگوی مصرف و تولید، آشنایی با مسائل روز مرتبط با مدیریت پسماند و سازماندهی واصلاح مصرف با نگاه ویژه به حفظ ذخایر و توسعه پایدار در برنامه های بلند مدت وآشنایی مدیران، كارشناسان و صاحبظران با آخرین تحولات و سیاست ها در زمینه مدیرتپسماند اشاره كرد.

همچنین،نگاه ویژه به حوزه مدیریت پسماند به عنوان یك دانش مدرن در زمینه حفظ و پایداریذخایر و ترغیب سازمان ها و صنایع به آن و هم اندیشی و هم افزایی مدیران،صاحبنظران، متخصصان، كارشناسان، اساتید، شركت ها و سازمان های مرتبط به منظورتبادل اطلاعات و ارائه راهكارهای كلیدی در زمینه مدیریت پسماند از دیگر اهدافبرگزاری كنفرانس نقش پژوهش و فناوری های نوین در مدیریت پسماند صنعت نفت است.

شناساییمنابع تولید پسماند، مدیریت پسماند در تولید، بهره برداری و ذخیره سازی نفت خام،مدیریت پسماندهای حفاری، بازیابی و تولید انرژی از پسماندهای نفتی، قوانین، مقرراتو استانداردهای ملی و بین المللی، چالش های تحقیق، توسعه و فرصت های سرمایه گذاری،مدیریت پسماندهای شیمیایی و خطرناك، كاربرد GIS در شناسایی و پهنه بندی پسماندهایصنعتی، بررسی اثرات اقتصادی، اجتماعی و بهداشتی ناشی از دفع غیر اصولی پسماندها وروش حذف آلاینده های نفتی در خاك از محورهای مطالعاتی و پژوهشی كنفرانس یاد شدهاست.

ماموریتاین كنفرانس، ایجاد بستر و فضایی برای ارائه تبادل و تضارب آرا و اندیشه هایپژوهشگران، استادان، مدیران، كارشناسان علمی، صنعتی و سایر افراد، گروه ها وسازمان های ذی ربط و ذی نفع در ارتباط با مباحث و موضوعات كنفرانس عنوان شده است.

منبع: ایرنا


تاریخ خبر: 13910606
ایران اکسپو 2024
سرمایه گذاری خارجی 28.215 میلیارد یورو در اسپانیا در سال 2023
عید فطر مبارک
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی