جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اطلاعیه های اتاق ایران و اسپانیا

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، ادوات و محصولات کشاورزی

18 تا 22 آبان ماه درمحل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز

رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجانشرقی از حضور پنج کشور در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، ادوات ومحصولات کشاورزی و فرآورده های غذایی و صنایع وابسته در تبریز خبر داد.

مسعود محمدیان در جلسه هماهنگیبرگزاری این نمایشگاه با اشاره به حضور نمایندگی هایی از اسپانیا، ایتالیا، آلمان،چین و ترکیه گفت: شش استان داخلی شامل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل،زنجان، قزوین و کردستان هم با حدود چهار میلیون هکتار اراضی زیرکشت آبی و دیم وتوان تولید نزدیک به 20 میلیون تن محصولات کشاورزی و فرآورده های غذایی درنمایشگاه حضور می یابند.
وی افزود: برگزاری این نمایشگاه در مجاورت کشورهای ترکیه، عراق، ارمنستان و جمهوریآذربایجان بهترین فرصت برای عرضه توانمندی های تولیدکنندگان داخلی و خارجی محسوبمی شود.
محمدیان از معرفی فناوری های جدید در زمینه ماشین آلات و ادوات کشاورزی، آب وآبیاری، تأسیسات و تجهیزات، صنایع تبدیلی و تکمیلی، سیستم های کاهنده مصرف انرژی،ماشین آلات صنایع غذایی، بسته بندی مواد غذایی، محصولات جدید مرتبط با آرد،ماکارونی، مواد افزودنی، نهاده های کشاورزی، محصولات لبنی و پروتئینی، نوشیدنی ها،خشکبار، شیرینی و شکلات در این نمایشگاه خبر داد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در زمان برگزاری این نمایشگاه علاوهبر معرفی توانمندی های بخش کشاورزی، محصولات غذایی و کشاورزی نیز به قیمت مناسببرای بازدیدکنندگان عرضه خواهد شد.

این نمایشگاه در مساحتی به وسعت 12 هزارمترمربع از 18 تا 22 آبان ماه در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار میشود.


تاریخ خبر: 13910804
حضور شرکت های اسپانیایی در نمایشگاه MEDLAB و ARAB HEALTH دبی 2024
پنجمین نشست مشاوره به کسب و کار 8 اسفند ماه
هیئت اسپانیایی مبلمان، مواد آرایشی و بهداشتی و لباس کودک
کتاب نمایشگاه‌های اسپانیا در سال 2024
حضور شرکت اسپانیایی در زمینه انواع ملات و چسب ساختمانی در تهران- بهمن ماه 1402
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی