پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

ثبت نام واحدهاي صنعتي و معدني براي دريافت شناسه صنعتي آغاز شد

تهران - مديرکل آمار و فرآوري داده هاي وزارت صنايع ومعادن گفت: تمام واحدهاي صنعتي و معدني کشور از روز دوشنبه مي توانند براي دريافت شناسه صنعتي خود در سامانه طرح به روز رساني اطلاعات واحدهاي صنعتي اين وزارتخانه ثبت نام کنند.

"سعيد زرندي" در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ايرنا، افزود: در اين مرحله علاوه بر واحدهاي معدني، تمام واحدهاي صنعتي که پيشتر موفق به ثبت نام نشده بودند، از روز جاري مي توانند براي ثبت اطلاعات مورد نياز به پورتال وزارت صنايع و معادن مراجعه کنند.
وي يادآور شد: ثبت نام واحدهاي معدني در اين طرح نخستين بار از امروز آغاز شد و واحد هاي صنعتي که قبلا موفق به ثبت اطلاعات خود در اين سامانه نشده بودند، مي توانند از اين فرصت براي ثبت اطلاعات خود استفاده کنند.
زرندي اظهار داشت: با توجه به هماهنگي هاي بعمل آمده با ساير دستگاههاي اجرايي در اين مرحله از تمديد طرح، تمام واحدهاي داراي مجوز و غيرمجوز از وزارت صنايع و معادن و به خصوص وزارت جهاد کشاورزي بايد در اين طرح ثبت نام کنند.
به گفته مديرکل آمار و فرآوري داده هاي وزارت صنايع و معادن، در مرحله نخست اين طرح
حدود 50 هزار واحد صنعتي براي دريافت شناسه صنعتي خود ثبت نام کردند.
زرندي با اشاره به مزيت هاي اجراي اين طرح، افزود: طرح به روزرساني اطلاعات صنعتي فرصت خوبي جهت عارضه يابي صنعت در حوزه هاي مختلف از جمله ميزان توليد، بيمه، گمرک، ماليات و ميزان ارزش افزوده در اين بخش است.
وي گفت: با استخراج اطلاعات وارد شده از سوي واحدهاي توليدي و با توجه به سهم واحد در ارزش افزوده و صادرات، واحدهاي فعال درعرصه توليد ملي از حمايتهاي ويژه اي برخوردار خواهند شد.
مديرکل دفتر آمار و فرآوري داده هاي وزارت صنايع و معادن از يکپارچه شدن سامانه به روز رساني اطلاعات صنعتي و سامانه آمار توليد خبر داد و يادآور شد: براي فعال ماندن شناسه صنعتي بايد آمار توليد بصورت ماهانه از سوي واحدها در سامانه مورد نظر وارد شود و مرحله آخر ثبت نام در طرح به روز رساني اطلاعات صنعتي به همين بخش اختصاص يافته است.
مجري طرح به روز رساني اطلاعات صنعتي و معدني از تمام واحدهاي صنعتي و معدني خواست اطلاعات ثبت نامي خود نظير ايميل، شماره موبايل و شماره تلفن ثابت خود را بطور صحيح در اين سامانه وارد کنند.
وي با بيان آنکه ثبت نام تمام واحدهاي معدني تا 31 خردادماه سال جاري ادامه خواهد يافت، تصريح کرد: با توجه به تماس هاي مکرر صنعتگران مقرر شده صاحبان صنايع به همراه معدنکاران از اين فرصت مناسب استفاده کنند تا نسبت به ثبت اطلاعات مورد نياز خود در اين سامانه اقدام کنند.
يادآور مي شود متقاضيان براي ثبت نام در سامانه طرح به روز رساني اطلاعات واحدهاي صنعتي مي توانند از دهم تا 31 خرداد ماه جاري به آدرس اينترنتي ttp://www.mim.gov.ir و يا http://amar.mim.gov.ir مراجعه کنند.

منبع: ایرنا


تاریخ خبر: 13890310
عید فطر مبارک
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی