چهار شنبه ۱ خرداد ماه ۱۳۹۸
فارسی
English
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

انتخاب مادرید بعنوان مرکز لابراتوار تخصصی کسب و کار


ارنست و یانگ (EY) مادرید را بعنوان اولین مرکز جهت ایجاد یک لابراتوار متخصص در زمینه خدمات مالی به منظور  جمع آوری داده ها و اطلاعات و  تجزیه و تحلیل آنها انتخاب کرد. این لابراتوار مرکزی است برای طراحی ایده ها و استراتژی کسب و کار و هدف اصلی آن این است که سازمان های اقتصاد هوشمند در آینده به چه صورت خواهد بود.

مرکز جدید با هدف پاسخ به این چالش و اهمیت استراتژیک است که  انقلاب اطلاعات و داده ها تنها راه  رسیدگی و تحقق اهداف مشتریان در زمینه های مختلف مانند  بانکداری، بیمه و مدیریت دارایی می باشد.  از طریق این طرح، EY آرزوی تبدیل شدن به رهبر جهان در این زمینه را دارد.

یکی از دلایلی است که باعث شد EY به این ابتکار دست بزند؛ این است که با وجود سازمان ها و نهادهای بسیار در این زمینه اما 80٪  آنها همچنان در مراحل اولیه توقف کرده اند بنابراین، پیشگام بودن در این زمینه به یک مزیت قابل توجه در سال های آینده منجر شود."

EY
 هشت ماه را صرف آموزش یک تیم مجرب بین المللی شامل کارشناسان فن آوری اطلاعات از کشورهای مختلف مانند ایالات متحده، آلمان، هند، سنگاپور و استرالیا است.  این متخصصان در حال حاضر در حال توسعه ، راه حل های مبتنی بر اطلاعات و مدل های کسب و کار کار جدید هستند.

یکی از فعالیت های این مرکز آموزش به مشتریان در La Academia  خواهد بود که مدت زمان آن دوره ای یکساله می باشد،. همچنین  فضای مناسبی  برای ارتباط میان  مشتریان و  کارشناسان مرکز فراهم می باشد که در آن اطلاعات در راستای  " انقلابی در مسیرِ کسب و کار در سال های آینده" رد و بدل می شود.

منبع: مجله سرمایه گذاری در اسپانیا

تاریخ خبر: 940811
ایران چیزی جز بیانیه‌درمانی از اروپا ندیده است / ایران در اجرای تصمیم اخیر خود جدی است
دیدار هیئت رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و اسپانیا با معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری
حضور اسپانیا در نمایشگاه نفت و گاز و پبروشیمی ایران OIL SHOW 2019
نمایشگاه «ایران: مهد تمدن ها» در اسپانیا گشایش یافت
دیدار رییس مجلس سنا اسپانیا و سفیر ایران، اسکودرو:امیدوارم تحریم یکجانبه امریکا علیه ایران پایان یابد
آرشیو
 
  نکته امروز









تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد:
«بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست.
برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.»
فارسی - English - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی