پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شورای بازرگانی ایران و اسپانیا

این جلسه بنا به درج در روزنامه  کثیر النتشار اطلاعات و  دعوت از اعضای شورای بازرگانی ایران و اسپانیا از طریق فکس، ایمیل و پیامک در مورخ 12/12/94 ساعت 14:00 در طبقه هشتم اتاق بازرگانی ایران با حضور اکثریت اعضا و نمایندگان بخش بین الملل اتاق ایران و بخش حقوقی رسمیت یافت.


جلسه با خوشآمدگویی آقای طاهری، رییس شورا شروع شد، ایشان با اشاره به تحولات اخیر و رفع تحریم ها اظهار داشتند: تحولات بین المللی برای تعاملات بین ایران و دیگر کشورها حائز اهمیت است و در ماه های اخیر شاهد اعزام هیات های تجاری زیادی از دیگر کشورها به ایران بوده‌ایم. همچنین ایشان ضمن اشاره به اینکه شورای بازرگانی ایران و اسپانیا با داشتن بیش از 400 عضو، منابع انسانی و پتانسیل علمی و تجاری تخصصی در ارتباط با کشور اسپانیا را در اختیار دارد، اذعان داشتند، از وظایف شورای مشترک جذب سرمایه گذاری خارجی و مساعدت برای افزایش روابط تجاری است.


 جناب آقای فرزاد مهرانی رئیس دبیرخانه شوراها و اتاق های مشترک بازرگانی نیز با اشاره به جایگاه شوراها و اتاق های مشترک در خصوص روابط اتاق ایران و شورای بازرگانی ایران و اسپانیا توضیحات کاملی ارائه دادند و اظهار داشتند: ارائه خدمات به اعضاء، اثر گذاری اتاق ها و شوراها بر تصمیم سازی کلان کشور و نقش آنها بر تسهیل روابط تجاری و توسعه آن از اهم وظایف شوراها و اتاق های مشترک است.



با انتخاب هیئت رییسه مجمع، جلسه وارد دستور مجمع گردید، ریاست جلسه با جناب آقای طاهری، ناظران جلسه یه ترتیب جناب آقای دیده ور و سرکار خانم مالک و سرکار خانم کاظمی به عنوان منشی جلسه انتخاب شدند.


جلسه عمومی عادی:

1-  گزارش هیئت مدیره توسط آقای طاهری ارائه گردید و مورد تصویب حضار قرار گرفت.

2-  گزارش مالی شورا با آراء اعضای حاضر شورا تصویب گردید، این گزارش توسط جناب آقای هاشمی (خزانه دار) قرائت شد.

3-  گزارش بازرس توسط سرکار خانم ساعت ارائه و با اکثریت آراء به تصویب رسید.

4-  نام شورای بازرگانی ایران و اسپانیا به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا تغییر و مقرر گردید مراتب به ریاست اتاق ایران ایران اعلام گردد، تا اقدام مقتضی صورت پذیرد، که با رای کلیه اعضای حاضر مصوب شد.

5-  تمدید حق عضویت در سال 1395 ، مبلغ پنج میلیون ريال معادل پانصد هزار تومان خواهد بود و مقرر گردید برای اعضای جدید ورودیه در نظر گرفته شود، و این ورودیه در جلسه هیئت مدیره شورا تعیین گردد.

در خصوص انتخابات بازرس اصلی و بازرس علی البدل بر اساس دعوتنامه قبلی برگزار گردید، و آراء حضوری، وکالتی با رعایت کامل مفاد اساسنامه این شورا، شمارش و نتیجه اعلام می گردد. سرکار خانم نرگس ساعت به عنوان بازرس اصلی و جناب آقای مهدی رضوانی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.



تاریخ خبر: 13941213
عید فطر مبارک
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی