یکشنبه ۵ اسفند ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

جلسه اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا با انجمن قطعه سازان - دی ماه 1403

روز دوشنبه 10 دی ماه 1403 ساعت 10:00 صبح، جلسه‌ای در دفتر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازی کشور برگزار شد. این جلسه با حضور آقای دکتر محمد طاهری، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و اسپانیا، و آقای مهندس آرش محبی‌نژاد، عضو هیئت مدیره اتاق مشترک و دبیر انجمن، آقای مهندس حکمیان، مدیر روابط عمومی انجمن به منظور بررسی راهکارهای تقویت روابط عمومی و افزایش تعاملات تجاری میان ایران و اسپانیا تشکیل گردید.


در ابتدای جلسه، آقای دکتر طاهری هدف اصلی اتاق‌های مشترک بازرگانی را توسعه روابط تجاری بین ایران و کشور مقابل عنوان کرده و تأکید کردند که با توجه به تغییرات سریع در حوزه ارتباطات و رشد فضای مجازی، لزوم ایجاد ارتباطات مؤثرتر با تجار و افزایش حضور در شبکه‌های اجتماعی بیش از پیش احساس می‌شود. ایشان همچنین به جلسه اخیر ستاد بین‌الملل اتاق بازرگانی ایران اشاره کردند که در آن بر ضرورت ارائه گزارش‌های فعالیت اتاق‌های مشترک و حضور فعال‌تر در فضای عمومی تأکید شده بود.


در همین راستا، به پیشنهاد هیئت مدیره اتاق مشترک، مقرر شد از ظرفیت‌های موجود و امکاناتی که در اختیارهیئت مدیره  محترم می باشد استفاده شود.


آقای مهندس آرش محبی‌نژاد ضمن ابراز آمادگی انجمن قطعه‌سازان برای همکاری، بر اهمیت تقویت این بعد از فعالیت‌های اتاق مشترک تأکید کردند. وی افزود که این ارتباطات نه تنها به افزایش آگاهی تجار و فعالان اقتصادی از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود کمک می‌کند، بلکه به شناخت بهتر از نیازها و انتظارات آن‌ها نیز منجر خواهد شد. شبکه‌های اجتماعی به عنوان ابزاری مدرن و کارآمد، می‌تواند نقش بسیار کلیدی در این راستا ایفا کند.


مدیر روابط عمومی انجمن قطعه سازان، جناب آقای مهندس حکمیان با تاکید بر فراموش نکردن رسالت اصلی اتاق مشترک و درک این اتاق مشترک از نیاز فعالین اقتصادی، لزوم طراحی و اجرای برنامه‌ای مدون و به روز را عنوان کرد. این برنامه باید شامل استراتژی‌های فضای مجازی مانند طراحی محتوای جذاب، ایجاد و پشتیبانی یک وب‌سایت مدرن و به‌روز به همراه انتشار محتوای هدفمند در شبکه‌های اجتماعی، و استفاده از زیرساخت‌های دیجیتال برای افزایش آگاهی عمومی می‌تواند به عنوان یک پایگاه قابل اعتماد و حرفه‌ای برای اعضای اتاق مشترک و جذب اعضای جدید سودمند باشد. باشد.



در راستای این تلاش‌ها، روز چهارشنبه مورخ 5 دی ماه ساعت 11 جلسه‌ای با حضور سرکار خانم مهندس سیاه‌پوش، مدیر روابط عمومی شرکت بازرگانی تجارت ماندگار و آقای دکتر طاهری در دفتر اتاق مشترک برگزار شد. در این جلسه پس از بررسی وبسایت و شبکه های اجتماعی که در اختیار اتاق مشترک می باشد، نکاتی برای افزایش بازدید از وبسایت و تغییر محتوا به شکل گزارش و خبر بیان شد.


آقای دکتر طاهری بر ضرورت اجرای برنامه‌های پیشنهادی و دریافت پروپوزال‌های جامع از متخصصان تأکید گردید.


برای اجرای موفق این برنامه‌ها، مقرر شد پروپوزال‌هایی جامع از متخصصان حوزه ارتباطات و فضای مجازی دریافت شود. این پروپوزال‌ها باید شامل جزئیاتی در مورد استراتژی‌ها، نوع فعالیت‌ها، محتوای مورد نیاز، هزینه‌ها و جدول زمانی اجرا باشند. دریافت این پروپوزال‌ها می‌تواند به تصمیم‌گیری بهتر و اولویت‌بندی اقدامات کمک کند.


این جلسات گامی مؤثر در جهت تقویت ارتباطات و بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود برای توسعه روابط تجاری و فرهنگی میان ایران و اسپانیا بود و امید می‌رود نتایج مثبت آن در آینده نزدیک به‌وضوح مشاهده شود.


تاریخ خبر: 14031010
ایران در اسپانیا: حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه‌ها، فرصتی برای توسعه تجارت
جلسه اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا با کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتبطات اتاق بازرگانی ایران (فاوا)
دومین جلسه بررسی همکاری اتاق مشترک بازرگانی ایران و اسپانیا با موسسه روانشناسی مهرک- بهمن1403
اقتصاد کدام کشورها در سال ۲۰۲۴ بهترین عملکرد را داشت؟
نشست رییس اتاق ایران و اسپانیا و رییس اتاق بازرگانی یزد
آرشیو
 
 



Contact us
Tel: +9821-88345734
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید





تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی